måndag 26 mars 2012

nakenfis & monsterpannkakor

då tar denna blondinen sina förkylningsmonster & herr nässpray & slänger sig framför Simpsons. Fick höra att jag är en negativ jävel för femhundraåttiotrettonde gången idag så, vackert jävla väder vi haft idag, sug på den. ♥

& juste, den dära mannen bad om ursäkt & efter ett långt samtal så kände jag mig mindre deprimerad, värt en liten high-five till mig då jag varit ständigt asdepp & krälat i självmordsträsk de senaste månaderna. Mannen bjöd på glass, godis & feta monsterpannkakor & två askalas snubbar kom söndag kväll & bjöd på öl & gott. Kul att jag fick mega munchies & käkade snabbmakaroner, godis, glass, fläskpannkaka, &.s.v. så ögonen ploppade ut

Jag & Gabriella winnenbärser grillade satan i lördags också, rediga qvinns står vid grillen, fuck yeah! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar