torsdag 29 mars 2012

Kärlekstörstig tös!


Saknar min underbaring i pundarmössa, skall våldgästas snart. Träffade gammal klasskamrat idag av ren slump på Preem, hoppade ut ur bilen & rusade till hans bil i extreme happiness, han tittade på mig med vilt uppspärrade ögon innan han med ett leende insåg att den fullkomligt galna blondinen som rusade vilt gestikulerande mot honom var jag. Varenda jävel i hela byn kallar mig blondie, gulligt. Pebbe (ma friend från la oldskol) har kallat mig det sen vi gick på röda skolan som småttingar, nostalgi. Varför slutade jag umgås med folket & varför slutade jag hänga i byn? Varför slutade jag dricka & vara underbart blond med alla bra vänner jag hade? Aldrig att jag lämnar denna lyckan, blondie är redo för nya äventyr med gamla vänner! SKÅL.
 

1 kommentar:

  1. satan vilka nyckelben du har :S du ser sjukt anorektisk ut :S fina bröst dock<3

    SvaraRadera