måndag 19 mars 2012

Wasting time ?

Tanya: känner du aldrig att du bara slösar bort din tid?
Jag: nja bara när jag är vaken.

& till följd av mitt svar fann jag Tanya högt skrattandes, någon som kan förklara what the fuck som är så brutalt roligt med de? då den efterblivna sälen är för upptagen med att skratta som en gris. Tack på förhud!

Men verkligen, jag känner det. Varje fiber i min kropp bultar argsint & jag känner att jag slösar bort hela mitt liv på att leva ett liv jag inte vill leva. Make sense? troligtvis inte. Detta är inte vad jag vill, slösar jag bort ännu mera tid, på att älska någon som oälskar att han älskar & inte vill höra att jag älskar? troligtvis. Kommer jag ändra så brutalt på min tillvaro igen, kommer jag göra ännu ett simpelt omvälvande försök på ändring i mitt liv som kommer sluta i tårar & katastrof igen? troligtvis inte. förstår någon what the fuck jag menar? förstår jag vad jag menar? troligtvis inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar