söndag 15 april 2012

En liten lipsill satt i ett träd.. ♥

Min mamma stod & skrattade åt mig när jag stod & kokade löshår med håret i en fin tofsgojja med hårinpackning, jag är åh så feminin! Härligt väder vi haft idag!! Satt & mös i solen i gräset med en öl i handen & ännu en gång kom min wunderbara mamma med ett: är de "dagen efter-ölen" eller? & petade mig i magen & dillade nånting om min lever haha åh kärlek
Förutom att ha varit hippie i solen, varit galen kvinna vid spisen & brötit ihop & lipat ögonen ur led sådära tiohundra gånger så har jag inte gjort så mycket.. god har inget kul att skriva alls, körde & ragga en runda & hämtade hem min studenthatt också! Nej nu sitter min kvinna Gabriella winnenbärser i Broby & dricker söndags-öl den slynan så då jag känner jag grupptryck för jag är en svag individ att DET måste jävlari jag med. Peace, Love and meatballs!
 

2 kommentarer: