tisdag 3 april 2012

flott med flottig pizza

Jag & min tjockiskåmpiz rudetoft käkade 1,5 familjepizza tillsammans, aka: 9 stora pizzaslizar var. Är mätt som en satans säl & känner för att bli polare med herr toalett, omfamna bulimi & säga adjö till fröken matångest. Men så klad är inte jag idag så jag dricker stora glas vatten i hopp om att pissa ut rent pizzaflott istället. Skönt med lite gamla vänner runt sig nu när allt annat gått åt helvete :)

Jag känner mig som ett rostigt flygplan som störtar mot brutal asfalt 1369808 km/h. Är så jävla nere i en nedåtgående spiral, känner mig miserabel & deprimerad, ful & jag är inte nöjd någonstans. & jag bara lipar & lipar & lipar som en satans lipsill 24/7, fuck asså. Det är sådana här dagar jag verkligen behöver dig. & det är då jag kommer ihåg att du inte vill ha mig. Fast det säger du att du gör, det känns bara konstigt så vi fortsätter på ett gulligt KKfastmedmassakänslor-förhållande som får mig att vilja banka huvudet blodigt i väggen. Fan vad jag älskar den jävla mannen.  Fyller upp tomrummet med meningslöst tjafs som vänner, supa, tvätta, supa, dansa, supa, städa, supa &.s.v tills du kommer tillbaks. "du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill" men du får tamejfan lägga på ett kol innan jag går under.

1 kommentar:

  1. hjärtat, prata med mig, smsa mig.



    vad som helst, jag vill alltid att du ska må bättre, för det förtjänar du, du förtjänar att må minst hundratusen gånger bättre än vad du gör nu, så snälla älskade vackraste fru släng iväg ett sms till mig och jag lovar att jag svarar <3

    Jag älskar hur vi pratade förut <3
    det kan bli så igen.


    puss sötnos
    Vi ska upp från skiten, och försöka stanna däruppe så länge som möjligt <3

    SvaraRadera