torsdag 12 april 2012

Jag hatar konfrontationer.

"du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål
& inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål
& du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt
& du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet
& du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet
Du får inte andas på min panna & inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för all den oreda du ger
& du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre än att du gör allt emot mig snart
Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad är det du vill
& du får samla dina tankar så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade kan få gro
Men jag önskar inget hellre än att du gör allt emot mig snart."

Kul att ännu en natt är förstörd, elr ja en rad nätter framöver. Kul att jag ska tröstsupa skallen av mig hela helgen, kommer spamma massa emotexter framöver & berätta om hur hårt jag gråter, för det är ju jävligt kul.
fuckmylife

1 kommentar: