lördag 21 april 2012

Misslyckas, kan jag, tralalaa!

Söp med ett gäng finnar igår, kaffegööök! jag va hemma lite över sju imorse... min fyllechaffis som skulle köra hem mig ringde & ba: "jag har druckit några öl så jag kan inte köra dig!" & alla andra nyktra jävlar dissade full_kicka såatte ja full_kicka sov två timmar hos finnen för att sedan gå hem från hana till immeln... vilket är cirka två, tre mil, aspackad i ca tolv cm höga klackar fuuuck yeah! xD oh lord.. sucha failure! Jag är så fruktansvärt grym på att.. misslyckas! det är fan min nya grej de!  Aja plockade med mig ett par öl som färdkost iaf..

Ska snart kidnappa best friend long time seeing, för att han är bäst. & jag saknar honom. & jag är hans lyckopiller sen flera år tillbaks för att jag misslyckas alltid. Som när vi var små & satt på engelska lektion & jag hade en halv plasttesked i munnen & tuggade på, Pebbe skrattade & sa att fy vad tjusigt det hade varit om jag satt den i halsen! & ofc så sväljer jag skeden i team med en hostattack & ett fnissanfall av hans kassa humor. Elr som när jag höll på att bli utslängd från nian för att jag drack öl när vi var på en lekpark & satt & gunga, men det är en annan rolig historia som vi kan ta nästa gång jag blir nostalgisk.Skål!

2 kommentarer: