fredag 25 maj 2012

Fasen.

Min gammelmormor ringde mig nyss. Hon kände sig så jävla ensam där hon låg själv i sängen medans morfar bara ligger på soffan & sussar, efter stroken är mormor nu.. pall, likt en slagen hjälte. vilket fuckin sucks, hon är den starkaste jag vet. Hon är.. så jävla fantastisk. jag har alltid varit extremt väldigt fäst vid gammelmormor & gammelmorfar, alltid. Hon ringde nyss & sa att hon har så svårt för att hålla telefonen & sen *klick*. Uppringsningsknappen på min hortelefon funkar inte. Numret till mormor ligger därinne & det är låst. Jag bor i garaget & kommer inte åt det. Nu vill jag fan bara dö, jag behöver hennes röst så jävla mycket & hon behöver mig! VI BEHÖVER VARANDRA FÖR ATT FUCKIN ÖVERLEVA NATTEN & VI KAN INTE FUKCIN PRATA MED VARANDRA!!!!!! fattar ni det era små rövhål!? fan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar