lördag 23 juni 2012

full, odräglig & ensam med herr ångest.

har 1090582494 motstridiga känslor bottle up inside & jag klandrar dig. Like always, varför ska jag ha egenansvar? alltihop är ditt fel!! men jag vet att det är mittmittmitt, för vi är väl likadana båda två egentligen. Säger jag behöver dig, jag förlorar dig. Du säger du behöver mig, du förlorar mig. Vi har en egen lek, ett eget påhitt med brutala regler, banala regler för vi orkar inte det här. Du säger jag är bra för dig men ser du inte vi förgör varann, förstör varann, har ihjäl varann.


Satan vad öl gör en pissig. Det rinner ju liksom rätt igenom förfan?! Säger detta varje jävla gång & jag förvånas aldrig över mitt konstaterande när jag går & pissar för elfte gången under den senaste halvtimmen. Längesen jag ynglade av mig lite ord här på blåhggen, jag har varit tom, är tom. Lika tom som ölburkarna på bordet framför mig. När man sitter ensam, inlåst på sitt rum & dricker öl. Själv, för att man faktiskt inte pallar. Orkar inte bry sig, jag slängde ihop en grogg sådär på lördagsmorgonen & kände att nä men, why the fuck ens bry sig liksom? 


Jag behöver någon. Här, där, hos mig. Alltid. Annars tappar jag alltihop & blir komplett, fullständigt, helt jävla galen. Jag skriker, jag gråter, jag bankar, jag slår. Jag. Står. Inte. Ut. Jag bara gör det inte. Jag vill ligga i din famn nu, slötitta på någon halvdålig film, klia dig på armen, slumra slött & känna dina mjuka läppar trycka kärleksfulla pussar i min pannan. Jag är i ren & skär jävla ångest, & inte förens dina starka armar håller min svaga, sköra, numera beniga kropp hårt, kommer jag sluta skaka. Kom till mig, bevisa för mig att du är allt jag någonsin önskat, att du kan ge mig allt jag drömt om & att allla andra kan ta sig i röven! Att vi kommer klara det här, två fuckin år ju! VI KAN DET HÄR!! jag vill ju det här, så varför i helvete gårjag!? VARFÖR I HELVETE!??!?!!? död åt mig själv! skål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar