lördag 2 juni 2012

Sömnlösa nätter dom blir ju allt fler.

Har tillbringat sista timmen med att vanka av & an i rummet. Simmat omkring bland tomma juicepaket & senaste tidens dödsplanering, för så åt helvete är allt. är jag*. Jag försöker envist att trycka bort allt detdär som gör så satans ont & fuck! jag vill ju bara få sova. Jag behöver sömn, en jävla massa sömn. Orkar inte vara en jävla zombietorsk alltid! (gulligt att mitt rättstavningsskit rödmarkerade "juicepaket" men inte zombietorsk?) HELVETE! Är fuckin dömd att ligga vaken & smälta som en billig äcklig konsumglass. Fan vad är de jag har gjort!? IGEN! jag vet ju om det här, jag VET ju att jag inte pallar hela denna sörjan, men fuck! jag kan bara inte säga nej till den killen asså. Jag VILL INTE säga nej & det är där problemet ligger!! "how the fuck are we supposed to know if we're inlove or if we're in pain" som en snygg Manson en gång sade. ikväll vet jag, det är smärta nu. i allra högsta grad & det är mitt eget fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar