torsdag 5 april 2012

:(

Känner mig tom. Tömd på allt. Lika tömd på innehåll som de dära hundra pantburkarna som vackert pryder mitt trägolv. Slukar ännu en organisk, miljövänlig energidricka som smakar äckligt & lyssnar på Three Days Grace - Without You & saknar. Den maskulina doften av honom, jag saknar hans skratt & röst & krypa ner i någon av hans som vanligt inrökta tröjor. Vill att han tar tag i mina lovely locks & ger mig en hård kyss i pannan & allt annat spelar ingen roll. Det är vad jag saknar & det är vad jag vill, & alla runtomkring skriker att det får jag inte vilja, får inte trilla, kom igen upp igen, fuck it. "Är det de här du kallar kärlek, så vill jag inte va med."

1 kommentar:

  1. vad som än händer och hur du än mår så är du finast i världen snäckis!!! ring omdet är något!!<3

    SvaraRadera