onsdag 4 april 2012

Malmögangster!

Haft en wunderbar dag med min kåmpiz i malmö, hittade inte ett skit jag kände för att köpa. Jo kinamat & dricka. Så det gjorde jag, obviously! jag är inte ett big fan av stora städer, människor som trängs med dig i affärer, flåsar dig i nacken på bussen, andas in någons dåliga andedräkt & känna smaken av kebab. 'nuff said, trevligt sällskap med min söta muppajävel iaf!

& det är inte varje dag man chockar svennarna på tåget genom att bli bjuden på öl & skaka hand med en alkis & säga ''trevligt att träffas” & sen diskutera planeter. Saknar redan Åke, ska börja hänga på Öresundståget i hopp om att få se en skymt av honom igen!
"Vi människor kommer inte från jorden, vi kommer från *hick* andra planeter i rymden vi inte hittat än!!" "DE SKÅLAR VI FÖR!!" Sen la vi båda av en brakRap! ♥

2 kommentarer:

  1. hahahahah härligt! ;D

    SvaraRadera
  2. öhh kanske inte så smart att ta emot öl från en alkis och prata med dem dem kan bli riktigt agresiva... ? :S :SSSS

    SvaraRadera