fredag 8 juni 2012

Sorry for my synapses!

Jag är allt det jag tänker, signalsubstanser bygger upp ett nätverk som bara blir starkare när jag fortsätter i gamla tankemönster, jag styrs av processen. Jag gör ett beslut om hur jag borde reagera, men jag kan inte reagera på vad jag uppfattar baserat på elektrisk ström. & jag är allt det jag känner, jag är mina signalsubstansers önskan. Dessa kemiska budbärare letar efter en nerv med den perfekta receptor för att passa in. De marscherar in & ger den specifika instruktioner på hur min kedja av tragiska händelser borde fungera, då varje hormon som sprids till vävnaden av organ & får mig att vilja dansa, allt jag kan göra är att andas.

i våra huvuden så det känns som min plikt för att få min slöa dator till hjärna att bända isär nervceller med långsiktiga relationer, som berättar för min hjärna att det är dags att släppa dessa små "må dåligt" kemikalier. En vacker dag blir jag fri från hjärnan som gör mig till "jag". Nu när jag vet att jag tappat all kontroll, jag kan inte klippa mina egna marionett strängar. Ni är alla som ni tror, du är hur dina nervceller är kopplade, jag slår vad om du inte låter dig bli en bättre du! Allt du behöver göra är att öppna upp & koppla om, gör om gör rätt, gör om gör annorlunda, gör om gör rätt. Men inte fan skulle vi våga ändra våra sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar